Tummen ur, vad är det?

Plugg på schemat idag men satan va svårt det ska vara att sätta sig ner och plugga. Det går bra korta stunder sen tar jag paus och får ingenting gjort. Illa illa! Har hunnit med en promenad med Alex. Nu är jag hungrig så jag ska värma mig lite lunch och sen får jag göra ett sista ryck innan jag hämtar kidsen. Var på utvecklingssamtal på dagis idag och det gick bra. Hon hade bara bra saker att säga om barnen. Mycket visste jag redan. Alice är väldigt trygg och visar alla vad hon tycker om saker och ting. Underbart tycker jag! Give ém hell! Nej då men hon är tuff och det är bra att vara när man är tjej. Vet inte vart mina barn har fått sin tuffhet och icke blyghet från då både jag och Kim är riktiga mesar men jag är glad att denna gen slog igenom. Sen har det iof en del med uppfostrande att göra. Man har tydligen gjort rätt trots allt! Jag fick se kort på barnen oxå och det fanns ett kort på Alice som var helt underbart, hon är ju alltid söt på kort men på det här var hon tio ggr sötare än vanligt. Underbart fint var det!

Nej ryck var det, behövs om man säger så. Ha en skön dag i solen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0