Feber och snor

Idag har vi varit hos svärfar och ätit mat och tårta och lekt ute och sparkat boll. Kim passade på att slipa i vagnen. Jag sov dåligt inatt så jag vilade en sväng samtidigt som Alice sov middag. Felix har haft feber idag och jag är fortfarande snorig som ett as, men det är ju inte så konstigt. Brukar ju hänga i en vecka eller så. Felix har ingen feber nu så forhoppningsvis så kommer vi iväg till skolan imorgon. Skulle vara hemskt tråkigt att missa första dagen, Kim är ledig från jobbet och allt.

Har nog inte så mycket mer att skriva just nu. Nu ska jag få Felix i säng sen ska jag spana in filmlistan och se en film tillsammans med mig själv. Me like!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0