Husvisning

Idag har vi varit iväg och kollat på ett stort hus! 11 rum och kök på 330 kvadrat. Vi vandrade runt därinne bra länge. Man gick nästan vilse. De hade börjat renovera lite här och var men andra våningen var helt bebolig ja rentav fin. Men jag är kluven. Men shit vad möjligheter det finns med detta hus. Vi får väl fundera ett par dagar.

Alex var snäll nog och tog hand om barnen medans vi åkte iväg, tack vännen! Åkte och hämtade dom och hem och lade Alice och gräddade våfflor. Surfade just in på tvplaneten och kollade in kvällens tv tablå. Och gudarna måste vara på min sida idag för min favoritfilm går på trean ikväll. Stolthet och fördom eller Pride and Prejudice. I love it! Jag tycker att killen som spelar Mr Darcy är så het. Vet inte varför men han har det där lilla extra. Och han är så kär i henne och hon fattar inget. LOVE! I´m a sucker for romance! Big time!

Sitter och lyssnar på Beyonces Halo en så otroligt bra låt if I may say so myself.

Remember those walls I built?
Well, baby they are tumbling down
And they didn't even put up a fight
They didn't even make a sound
I found a way to let you in
But, I never really had a doubt
Standing in the light of your halo
I got my angel now

It's like I've been awakened
Every rule I had, you break it
It's the risk that I'm taking
I ain't never gonna shut you out!

Everywhere I'm looking now
I'm surrounded by your embrace
Baby, I can see your halo
You know you're my saving grace
You're everything I need and more
It's written all over your face
Baby, I can feel your halo
Pray it won't fade away

I can feel your halo
(Halo), halo
I can see your halo
(halo), halo
I can feel your halo
(Halo), halo
I can see your halo
(halo), halo

Hit me like a ray of sun
Burning through my darkest night
You're the only one that I want
Think I'm addicted to your light
I swore I'd never fall again
But this don't even feel like falling
Gravity can't forget
To pull me back to the ground again

It's like I've been awakened
Every rule I had, you break it
It's the risk that I'm taking
I'm never gonna shut you out!

Everywhere I'm looking now
I'm surrounded by your embrace
Baby, I can see your halo
You know you're my saving grace

I can feel your halo
(Halo), halo
I can see your halo
(halo), halo
I can feel your halo
(Halo), halo
I can see your halo
(halo), halo

Halo, ooh ooh.....
Halo, ooh ooh, ooooh........

Everywhere I'm looking now
I'm surrounded by your embrace
Baby, I can see your halo
You know you're my saving grace
You're everything I need and more
It's written all over your face
Baby, I can feel your halo
I pray it won't fade away

I can feel your halo
(Halo), halo
I can see your halo
(halo), halo
I can feel your halo
(Halo), halo
I can see your halo
(halo), halo

Halo oOo

Kommentarer
Postat av: Maria

Var hittar man ett så stort hus i Bäckhammar/Kristinehamn????



Trevlig blogg du har, brukar kika in i bland!

Grattis till graviditeten!



Kommer ju själv från Bäckis, så du vet nog vem jag är!!!

Bodde i Krontorp själv när jag växte upp!

Hat gött!

2009-08-13 @ 06:40:32
Postat av: Maria

Hej! Va kul att du hittat hit!! Är det Mia Lisbeths dotter? Kusin med Perssons? Hur är det med dig nu för tiden?

2009-08-13 @ 09:57:34
URL: http://mariia.blogg.se/
Postat av: Maria

Ahhh, stämmer bra!!! Haha!



Jorå, det knallar på vettu! Bor nu i Kumla och har två små jag me!

Hur är det med er då? Det är Lages hus ni bor i va?



Det va ett tag sen sist hörru!



Hat gött!

2009-08-13 @ 15:06:21
Postat av: Maria R

Va kul! Hur gamla är dina barn? Med oss är det bara bra, knallar och går. Och ja vi bor i Lages hus :)



Tänkte faktiskt på dig för några dagar sen haha vilket sammanträffade!

2009-08-13 @ 20:40:04
Postat av: Maria H

Haha! Hur kommer det sig då???



Min stora blir 4 nu i okt och den lille blir 2 i nov!

Har du MSN????

Kan ju kanske prata där om du vill:)



Idag ska Joakim hem till mamma, då kanske du får en skymt av han!!!

Hoppas att du/ni får en bra helg!

Hat gött!

2009-08-14 @ 09:21:39
Postat av: Maria R

Haha ja jag vet inte. Tänkte på när du var barnvakt åt mig en gång och lite sånt, lustigt haha.



Va kul! Då är din yngsta lika gammal som Alice. Visst har jag msn, jag kan lägga till dig om du använder dig av den adressen som du angav i kommentaren??

2009-08-14 @ 16:27:27
Postat av: Maria H

Haha, kommer jag knappt i håg att jag varit!!!



Mmm, stämmer bra, såg nu att du fanns på min msn, får se när vi hörs där då!

Nu ska jag röja upp efter vår kräftskiva vi hade igår!



Hst gött!

Maria H

2009-08-15 @ 09:54:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0