A bun in the oven!

Here it comes: Jag och Kim ska bli föräldrar igen! Vårat tredje lilla underverk växer nu i min mage. Mindre filosofiskt så är jag gravid igen. Ni vet det där illamåendet jag beklagade mig så över det visade sig vara en graviditet. Vi har vetat om det en månad ungefär och nu vet många i vår närhet och nu även ni kära bloggläsare. Kan utan att säga för mycket tala om att den här bebisen inte var planerad till skillnad från de andra två som var väldigt planerade. Men vi är lika glada ändå. Vi var lite chockade först men nu är det bara roligt. Jag vet dock inte vilken vecka jag är i. Trodde först att jag var i vecka tio men tror inte längre det eftersom jag känner hur bebisen sparkar och puffar därinne. Var iväg på inskrivning idag och ska till läkare på måndag (så jag får avsluta min tripp en dag tidigare). Sen blir det förhoppningsvis ett ultraljud snart. Mår  bra nu men har foglossning till och från och halsbränna men det är ändå såna små saker. Nu kan jag äta mat igen som en normal människa även fast portionerna fortfarande är mindre, men det är bara bra. Ja det var väl det jag ville ha sagt.

On top of this så har jag även bokat en visning på ett hus på 11 rum och kök i tre våningar. Det ska vi mest kolla på för skojs skull och för att vi är nyfikna på huset. Att titta är gratis :)

Nu ska jag förbereda det sista inför imorgon då jag drar iväg. Antagligen så kommer Kim och barnen och hämtar mig på söndag vart jag än befinner mig. Som längst så är jag borta i Vänersborg eller så. Vet inte hur dagarna är upplagda, men det lär jag snart få reda på. Känns helt okej att åka hem en dag tidigare och ett läkarbesök måste ju vara ett giltigt skäl.

Ha det så bra nu! Vi hörs om ett par dagar igen :)

Kommentarer
Postat av: Tezz

GRATTIS så kul....

Ha en trevlig resa nu...

KRAMAR

2009-08-04 @ 21:36:16
Postat av: Bea

Whoaaaaa O_O :D GRATTIS! Guu, så kul! :D

2009-08-05 @ 02:07:10
Postat av: Anneli

Grattis! håller alla tummar och tår!



kram

2009-08-05 @ 12:04:06
Postat av: pernille

gud så kul med en liten bebis igen ett stort grattis

2009-08-06 @ 00:16:12
Postat av: Sara & Tyra

å stort grattis!!! vad mysigt!!!

2009-08-06 @ 15:44:08
Postat av: A-K

Grattis!!!!!!!

2009-08-06 @ 20:18:27
Postat av: Moa

Åh vad roligt :) Grattis !

2009-08-06 @ 22:29:45
URL: http://m0a.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Grattis vännen!! :-)

2009-08-09 @ 09:59:05
Postat av: Johanna

Men åååh :) Vad roligt! Stort grattis!

2009-08-09 @ 15:29:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0