Lights will guide you home and ignite your bones, and I will try to fix you!

Nu är jag hemma igen efter en blixtvisit i Stockholm! Jag och Tina åkte på lördagsmorgonen, väl framme I stockholm gick vi och åt buffé på Mongolian barbecue. Först mat sen glass och fruktbuffé, åt faktiskt inga friterade bananer, är inte så förtjust i det. Sen åkte vi till hotellet och sen till Stadion. Köade i en timme i sopor, så jävla vidrigt var det! Pizza, baguetter, och allt möjligt snuks var det, stolar filtar, tröjor ja allt. Folk hade köat och sölat ner. Fick ett par kväjningar eftersom jag är känslig för sånt snusk.


Här stod jag på nåt vidrigt det är jag helt övertygad om!

Kom in på Stadion och tog plats längst fram vid kravallstaketet. Dock till vänster om scenen, men helt okej.



  Sugen på konsert nu! Men det dröjer ska ni veta.

  Mobilkort haha.

 Långt ifrån fullsatt, men det börjar fyllas på!


Lite konfetti då!



Konserten var underbar! Kan inte återge känslan när Chris och hela publiken sjöng Fix you, men mäktigt var det! Yellow var sjukt bra med, då kom det stora gula ballonger, och The scientist. Det var dom såm var bäst enligt mig!

Efter konserten gick vi till Burger King och köpte oss ett varsitt skrovmål. Var hungriga och törstiga eftersom vi stått upp i 6-7 timmar utan varken vatten eller mat. Sen åkte vi hem till hotellet och sov. Imorse åt vi sjukt mycket frukost, ere buffé så ere! In till stan och tog bussen hem. Mamma hämtade mig i stan och jag handlade lite sen hem och kramade på barnen och lagade tacos. Hade inte ätit sen frukosten så det satt gott i kistan.

Imorgon är det skolstart och Felix ska ha miljövecka på sin skola och ha massa saker med sig. Efter skolan åker jag direkt på Brukarrådsmöte följt av föräldramöte. Blir en lång dag! Nu ska jag gå och skriva schema till dagis och packa väskorna inför morgondagen!

Kommentarer
Postat av: charlie

söta ni är!

2009-08-23 @ 21:02:16
Postat av: Anonym

vilka fina kort och kul att dom var bra :-)

kramar

2009-08-24 @ 19:48:38
Postat av: Tina

Åh vilken härlig bild på fjärilskonfettin!! Det var magiskt!

Ja det var en helg att minnas =) kram på dig!

2009-08-26 @ 15:59:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0