<3

När jag handlar mat så slinker det alltid ner en eller två godbitar. Det är inte ofta jag lämnar affären utan nåt sött. En dålig vana såklart, det är jag medveten om. Igår ringde Kimpa och frågade om han skulle handla efter jobbet. Kimpa är mycket hårdare, han köper inte hem nåt gott under veckorna. Vi pratade om vad som behövdes från affären och han påpekade att nåt gott inte behövdes. Men jag skulle skicka ett sms med det han skulle handla. Jag skrev upp det vanliga och lade till skumtomtar (tänkte att skriver jag en sak har jag en chans att få nåt gott). För jag hade förkunnat att han skulle handla det som stod i sms:et. Man får inte vara dum! Hur som haver sen kom han hem med den här:



Budskapet hade gått fram om man säger så! Kan man annat än älska den mannen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0