Baby Elton

Är inte uppe med tuppen men det känns nästan så, antar att det är för att det fortfarande är mörkt ute. Barnen sitter brevid Kimpa på sängen och ser på bompa. Kimpa ligger brevid och sover så sött. Felix sprang in dit när Alice vaknade. "Min fina lillasyster sa han". "Min allra finaste lillasyster". Jag sitter vid datorn för att jag ska hinna skriva en stund innan frukosten. Har lovat att ta med barnen till pulkabacken idag och Kim ska måla så man får vara effektiv. Igår fick jag ingenting gjort. Åkte in till stan och tog en lunch med Linda. Sen köpte vi med fika och knallade hem till Charlie och fick äntligen träffa lilla Elton! Vilken liten puddig. Jätteliten och söt. Det var härligt att äntligen få träffa dom en stund och vi snackade nog bort ett par timmar. Sen kom Kimpa och barnen och hämtade oss och vi körde hem Linda och drog sen till Maxi. Ingen höjdare igår med tanke på tidpunkten men det gick rätt smärtfritt. Dagen slutade med att jag somnade framför Dexter.

Så idag måste jag ta tillvara på dagen bättre. Men det är dagar som gårdagen som jag föredrar. Och idag kommer brorsan och hans familj hit och då vill man ju umgås med dom. Ska bli skönt att bli klar med arbetet!

Termometern visar på -14,5 och går mot nederbörd. Blir till att klä på sig rejält!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0