Förbannad

Skrev nyss ett långt argt inlägg här men tog bort det och satte in det på den andra bloggen. Vissa saker kan man inte skriva ut här när man inte har full koll på vilka som läser. Ni får gärna kika in på den andra bloggen och läsa där. Det gör ni här. Ni som vill ha lösenord eller har glömt bort det kommentera här eller skicka att mail [email protected] (alt. FB så klart). så får ni lösenordet. Skriver ju inte så många inlägg där men då och då kommer det. och ni som frågade förra gången fråga gärna igen för sist glömde jag bort att skicka er lösenordet, sorry!

Idag har vi förövrigt varit och hälsat på Jenny och Dennis eftersom Dennis fyllde år. Vi fick mat och tårta och det var väldigt trevligt.

Nu ska jag lägga barn och sen tar jag kvällen. Ha det gott alles!


Kommentarer
Postat av: lail

jag har glömt lösenordet =(... kram kram

2009-12-29 @ 19:01:44
Postat av: Maria R

Klart du har!:) Kan skicka det i ett sms. Gick det bra att jobba idag?

2009-12-29 @ 19:48:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0