Knepig dag

Den här dagen är knasig, det händer saker som jag inte kan förklara hela tiden. Började imorse när Kims klocka hade ringt. Då hör jag hur någon pratar "vakna nu", sen en del andra ord sen tyst ett tag och sen "hejdå". Fattade ingenting alls. Trodde att Felix hade vaknat och satt på nån skiva i sitt rum som hördes ut. Men det hade han inte, ingen skiva på och Felix låg och sov i ett tyst rum. Kim frågade om det inte var Alice och det kan det ju ha varit men hennes röst känner man ju igen. Det var om hon pratade i sömnen, men det var meningar som kom även fast jag inte uppfattade allt. Lät typ som Annika i Pippi. Jag håller väl på att bli knäpp kan jag tro. Sen har det fortsatt så jag har tappat bort saker. Som nu sist så är min telefon puts väck! Händer aldrig annars. Jag skulle ut en sväng så jag ringde till den och då kom jag till mobilsvar. Jag letade men kunde inte hitta den. Vi var ju hos mamma igår så risken är väl stor att den ligger där. Men jag lade allt i en hög och tog med det hem och mobilen var i den högen och allt annat är hemma. Sen borde den inte vara avstängd. Hade halvdåligt batteri igår men det borde inte vara slut. Jaja skitsamma får ringa morsan sen när hon kommer hem från jobbet.

Är redigt irriterad på en sak. Men man ska inte hänga upp sig på småsaker eller bli irriterad på folk som inte förstår bättre. Men man kan ju undra varför en annan ska bjuda på sig jämt och helt plöstligt bli väldigt intressant för folk som inte brytt sig på år och dar. Jag har gjort mitt och försökt det ska ni veta. Men får man aldrig nåt gehör så tröttnar man. Jag har det jag behöver, en familj och en massa vänner och en stor jävla uppsats att skriva. Jag kan tyvärr inte slösa tid på vad eller vem som helst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0