Sista rycket

Har haft en härlig dag med familjen. Vi har städat lite och fixat inför morgondagen. Kan väl erkänna att det mest är Kim som har städat. Han tyckte att jag fuskade som inte drog fram spisen när jag dammsög. Då kontrade jag med att vi inte ska fira jul bakom spisen. Han tycker att jag är en fuskare and that I am! Han är den petige av oss helt klart. Sen har vi varit och handlat en snabbis, inte inför jul men för att vi ska ha lite mat här hemma i mellandagarna så man kan vara hemma ett par dagar. Får väl se hur länge vi håller det.

Avslutade dagen med att fika lite med barnen innan de gick och la sig och sov. Felix har feber, inte hög men runt 38 och har varit lite seg idag. Jag och Kim oxå vi känner oss slitna och har lite ont i hals och näsa. Magnus och hans tjej har varit riktigt dåliga hela veckan. Tråkigt för dom och vi har inte kunnat umgås på hela veckan. Får ta igen det innan de åker på söndag. Man vill ju passa på att umgås när dom äntligen är här.

Kim och Felix har klätt granen idag, den blev söt som bara den. Imorgon ska jag städa lite innan allt är klart och julen kan börja på riktigt. Felix är i extas och det är underbart att se!

Ha nu en riktigt god jul alla läsare!



Kommentarer
Postat av: Jeanette

God jul på er med

många kramar

2009-12-23 @ 20:45:06
Postat av: Sara & Tyra

God jul!! Hoppas ni får en riktigt mysig dag. Skicka in tomten till city sen nr ni är klara med honom;)

Nu ska vi dra igång med julkäk här.

2009-12-24 @ 09:17:32
Postat av: Ida

Hoppas ni hade en underbar Jul vännen! :)



Jag håller med dig!

Man firar väl inte jul BAKOM spisen heller! ;)



Kram till hela familjen.

2009-12-25 @ 09:33:59
URL: http://wiberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0