Bajs

Åh jag är så upprörd! Jag vill bara grina! Vi har fått elräkningen igen och fan säger jag bara. Den är lika jävla hög som vanligt. Och det är väl inte så konstigt, vi bytte avtal nu så vi fick en lösenavgift på det. Men seriöst hur jävla mycket kostnader ska man behöva betala för. Jag förstår att det ska se ut så här men jag ifrågasätter det likt förbannat. Ska man verkligen behöva betala alla dessa olka avgifter?? Jag blir galen här hemma. Jag har inte lust att lägga så här mycket pengar på el varje månad!

Årsavgift 40,34 kr
Elförbrukning 1925,25 kr
Energiskatt 719 kr
Lösenavgift 752,88
Abbonemang 361,39
Elöverföring 405,96

Fuck you Fortum!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Vilka jävla as. Om man ska jobba nånstans så ska man nog jobba hos dom. Fast det kanske bara är alla feta chefer som får pengarna... idioti. Du gör helt rätt i att ifrågasätta.

2009-02-12 @ 18:41:12
URL: http://bernadine.blogg.se/
Postat av: Johanna

Vad kostar ett eget vindkraftverk mån tro? Skulle ni ha plats för det på gården? Hugaligen vilka summor!

2009-02-13 @ 20:00:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0