Kan inte sätta ord på min glädje!

Jag är så glad och uppspelt! Det var längesen jag kände mig så här. Vi ska ju träffas ikväll jag och mina vänner och det ska bli så roligt! Alltså jag kan inte sätta ord på hur mycket jag ser fram emot det här. Det finns inte tillräckligt med ord helt enkelt. Jag och Alex var istan idag och inhandlade diverse tills ikväll. Kläder och dricka. C som ska vara värdinna har handlat så det heter duga! Lilla underbara du ♥

Kim tog just med barnen ut och jag popppar musik som bara den nu, när ingen kan klaga haha. Ska passa på och pyssla klart. Sen ska jag duscha och göra mig iordning sen åker vi. Ska vara där vid sex. YEEEEEEAY!

UNDERBART!!!!!!


Kommentarer
Postat av: Sara

Hoppas du har kul!!!!

2009-02-14 @ 22:20:18
Postat av: Kamilla

Hoppas att du hade kul, och att baksmällan inte är alltför illa idag:)

2009-02-15 @ 11:02:24
URL: http://familjenbruce.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Åh va härligt! Hoppas kvällen blev underbar!

2009-02-15 @ 12:09:40
URL: http://nathalicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0