One last time

För sista gången i ordningen ska jag skriva några rader om Mia Eriksson. Nu idag träder hon fram i Aftonbladet med bild och ansikte, ja till och med ett filmklipp finns att tillgå. Hon visar upp sitt stora hus och gråter en skvätt när hon berättar att hon nu aldrig mer kan visa sig i Sverige. Hon kan inte gå på sin pappas begravning när han väl dör och uj vad ledsamt allt blir. Jag är fortfarande lika övertygad som förut att det mesta är bull. Hon är bra på teater Mia men det visste vi redan. Är ni intresserade av detta så läsa Monica Antonssons bok eller hennes blogg.

Dagen har jag spenderat hemma med barnen och en kompis till Felix. När Kim kom hem åkte vi till svärfar. Först möttes vi upp på pizzerian eftersom han inte hade nån mat hemma nu när han är i Stockholm största delen av tiden. Sen åkte vi hem till honom ett par timmar. Det var trevligt. Imorgon är det party som gäller. Alltså det ska bli så jäkla kul. Alex ska med denna gång med, helt otroligt roligt! Och skjuts hem har vi med så jag kan vakna upp i min egna säng på söndag. Finns bara ett uttryck för det hela UNDERBART!

Nu ska jag kolla vem som åkte ur Let´s dance sen blir det D i sängen :)

Have a nice weekend!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0