Pics

Längesen jag lade upp några bilder. Blir inte lika många kort tagna när jag inte är hemma på dagarna. Men här kommer några nya:



Zarah låg i legolådan och flyttade sig inte trots att de städade och lade lego på henne. Hon låg kvar ändå. På bilden har jag tagit bort legot som var över hennes ansikte för att jag inte trodde att hon var kvar därunder men se det var hon.



Alice tränar på att gå och kan numera gå runt i hela huset genom att endast hålla i en av våra händer. Hon stapplar fram skulle tro att hon kanske kan gå om två månader, kan ju gå fortare eller ta längre tid men, time will tell. Kul är det iaf.



Lillan bäddar ner sig i soffan och gosar till det lite



Busigt hår och mat runt munnen, pallan i ett nötskal

t

Klättra i soffan gör hon hela tiden, helst ska hon ända upp över ryggstödet!



Och här är stora killen oxå!

Alice försöker sig på att prata, mest är det gellgo som används (varsågod), det används som tack med eftersom hon tror att hon automatiskt ska få det hon vill ha när hon uttalar det ordet. Raringen!

Har satt ut Alice vagn på annons och kvällen efter ringde en snubbe. Hans son ska komma hit och titta på den imorgon och antagligen köpa den. Hans fru var rädd att den skulle vara för trång och han frågade hur stor barnet (Alice) var när hon föddes. När jag sa att hon vägde 4,3 skrattade han och sa att hans fru inte längre hade några frågor. Får väl se om det blir affär eller inte. Vi använder den inte, men jag tycker ändå att det känns trist att sälja den. Sån är jag. Har alltid separationsångest.

Nu ska jag se vem som åker ur Let´s dance. Nån som ser på Hjälp? Morgan är ju inte lika charmig där om man säger så haha.


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Tack Maria!

2009-02-07 @ 00:15:57
URL: http://nathalicious.blogg.se/
Postat av: Tezz (engla_matte)

Fina foton.

Trevlig helg.

2009-02-07 @ 00:20:23
Postat av: mitha

Åh så fina foton på ljuvliga barn!!!!



Du fick du mitt lösen? Maila mig annars så hivar jag över det till dig=) har för jag skulle skicka men så hade jag inte kvar din mail eller nåt..men jag är så jävla förvirrad så jag vet inte hahahaha



KRAMAR

2009-02-10 @ 12:29:28
URL: http://himmelohelvete.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0