Inskolningen fortsätter

Idag var det min tur att följa med lilla pallan till dagis. Först var vi ute och sen gick vi in. Därinne satt hon först och bevakade lite sen var hon fram och tillbaka och plockade till sig saker och pratade och lekte. Sen var det dags för fika och hon åt lussebulle och drack juice, första gången i hennes liv. Under fikan busade hon även med fröken som skolar in henne. Sen dansades det lite runt granen innan vi gick hem. När hon hade fått lunch och somnat åt jag och Kim också lite. Sen tog jag tag i matten. Men blev så trött så jag ville ta med mig Alex ut och gå och Kim erbjöd sig att hennes två pojkar skulle få komma hit och leka så vi kunde gå i lugn och ro. Hon hade med sig sina hundar och jag tog med Alice. Det blåste som bara den ute och det var lerigt som fan men väldigt skönt att komma ut och röra på sig. Sen lagade vi mat och nu ligger barnen. Nu ska jag förbereda inför redovisningen imorgon. Fick just rätt dåliga nyheter (inget dödsfall jag lovar). Endast dåliga nyheter för mig. Skrev om det på andra stället för säkerhetsskull.

Nu ska jag slå Lail en pling, sen plugga sen sova. Jag är riktigt trött alltså.

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Vilka fina bakrunder du har, hur har du fixat såna???

2009-01-14 @ 09:28:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0