Med risk för att låta töntig

Har funderat på det här med lösenordsskyddad blogg fram och tillbaka. Men jag ska inte ha någon precis som jag kommit fram till förut. Men däremot ska vissa inlägg skyddas så ibland kommer man inte komma in här. Efter ett tag tar jag bort dom inläggen och sen är bloggen som vanligt igen. Anledningen till detta är att denna blogg är min terapi och är jag arg, ledsen eller sårad så skriver jag om det men jag vill kunna göra det utan vara rädd för att det kommer i orätta händer och nu är ni en hel del som läser här varje dag. Ni som vill kan maila till mig och få lösenordet, och jag kommer att använda samma lösenord varje gång bloggen är låst. Ikväll eller snart kommer det komma ett "hemlig inlägg". Ni som vill läsa om min skit ni mailar till [email protected] så ska ni få er ett lösenord!

Annars har jag en del att stå in nu. Har ju party ikväll och jag måste hinna baka, handla och allt sånt där.


Kommentarer
Postat av: tezz(misskelly/engla_matte)

JAg kommer inte in på min mail,men jag vill gärna läsa dina låsta bloggar.Du kan kanske maila på lunar till mig..

KRAM

2009-01-08 @ 16:33:08
Postat av: Pernilla

Hej vännen!



Så fin du gjort din blogg. Tittar in och kollar läget hos er, själv ska jag på avslutningsfest i kväll.Tänk om en vecka är jag klar... känns märkligt.



Kram på dej!

2009-01-10 @ 08:55:12
Postat av: mitha

Hej



ansöker här om det är ok?=)



Vill gärna ha ditt lösen om jag får=)



KRAMAR

2009-01-12 @ 19:11:26
URL: http://himmelohelvete.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0