Tystnad

Tystnad är underskattat, iaf i vissa lägen. Hade redovisning i skolan idag och efter redovisningen var det dags för opponering. Det gick bra, men jag tror vi blev lite missförstådda av de som opponerade på oss. Efteråt satte vi oss och ändrade i våran uppsats och nu är den inskickad. Får vi komplettera så tar vi tag i det då. Nu är jag officiellt ledig tills kursstarten på tisdag. Det är mingel på måndag, litteraturfakulteten, men det struntar jag i. Så nu ska jag vara hemma och plugga inför tentan på lördag. 

Åter till det där med tystnad. Kimpa har tagit med barnen och åkt till svärfar på middag, jag stannade hemma eftersom jag kom hem sent från skolan. Det är så tyst här hemma. Lugn och tyst, bra katternas snarkningar som hörs. Det var skönt första timmen men nu börjar jag sakna dom. Felix har namnsdag idag så jag ska krama och pussa lite extra på honom han kommer innanför dörren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0