Slappo

Idag har det verkligen inte hänt mycket. Jag har plockat disk och tvätt och umgåtts med barnen. Slappt värre. Kim har varit hos svärfar och hämtat en massa ved. Det är lite jobb med att elda, men det kan det nog vara värt. Imorgon beger jag mig in mot staden och träffar Linda. Vi ska åka till Lisa och titta på lilla Mildred som föddes för ungefär en månad sen. Tanken är att vi ska köpa med oss en present först innan vi far. Annars ska Alice tillbaka till dagis imorgon och nu får vi nog börja lämna henne lite. Om en vecka ska hon dit på riktigt och då är hon själv. Tror inte det kommer bli några problem faktiskt.

Det är inte bra att bara slöa en hel dag man blir slapp som en hösäck. Jag är tröttare och slöare nu än efter en hel dag i skolan. Men snart är det slut på lugnet. Kursstart på tisdag, sen är karusellen i full gång med långa dagar och hämtning och lämning av två barn på dagis. Det blir grejer det.

Nu ska jag se film. Återkommer när jag har nåt att skriva om.

Kommentarer
Postat av: Bea

Vilket sött namn - Mildred! ^^

2009-01-18 @ 20:54:12
Postat av: Kamilla

Vad är det du ska läsa nu? Blir du färdig till sommaren lr?

2009-01-19 @ 11:13:22
URL: http://familjenbruce.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0