Skoldags

Imorgon är det dags för skola igen. Med buller och bång drar det igång, tre timmars föreläsning med start 8.15. Så imorgon blir det till att pallra sig upp i ottan. Är verkligen inte van med det, ligger och drar mig varje morgon, underbart härligt. Och sen är det mycket att ta tag i. Mattetenta, uppgifter och förberedelser inför partyt. Massa utgifter med, dyrt busskort och diverse annat. Ekonomin är inte vad den bör alltså. Men jag lever inte efter den, vore alldeles för tråkigt. Nej jag har handlat en del ändå till Kims stora förtret. Senast idag beställde jag en doppresent över nätet. Fanns så himla mycket fint alltså. Ville köpa en massa saker och dyra saker men fick begränsa mig. Men det finns ju inget bättre än att handla. Man skulle ha obegränsat med pengar så man kunde shoppa loss rejält, det är terapi det! Men det har man ju tyvärr inte, får drömma vidare helt enkelt.

Och om en vecka ska vi börja skola in pallan på dagis, ska bli riktigt roligt faktiskt. Mammas söta lilla kicka. Hon är väldigt rolig nu, hon busar och har sig mest hela dagarna. Ställer till en del förtret såklart som alla ettåringar. Hon är en underbar liten trollunge och hennes storebror oxå.

Ska plocka lite här hemma och fixa inför imorgon. Hörs!

Kommentarer
Postat av: Sara

o redan dagisdags!! vad fort tiden gått!!=)

2009-01-08 @ 01:17:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0