Nellies dop

Nu är vi hemkomna från dopet. Det var väldigt trevligt. Dessvärre kom jag och Felix dit sent. Vi smög in medans dom sjöng Tryggare kan ingen vara (precis i början.) Pinsamt. Kim hade kommit innan oss och då hade prästen sagt till Tobbe Nu är alla här. En stund senare kom vi och då hade prällen sagt: Nej NU är alla här. Det är ju så man skäms. Men men så blir det ibland. Bad så hemskt mycket om ursäkt så klart. Men jag störde ingen som tur var. Jag stressade runt här hemma innan och gav barnen lunch och glömde själv bort att äta. Kom på den sen när jag skulle åka att jag inte ätit sen frukost men tog mig en morot och åkte iväg. Så jag var rejält hungrig och har haft huvudvärk hela kvällen men nu äntligen är det bättre. Allt fika på dopet fick bli min lunch. När vi kom hem hade svärmor lagat mat åt mig, lyxigt värre! Dopet var iaf bra och efteråt med. Hann se deras nya lilla valp Blixtra men hon var instängd men jag såg henne iaf. Vill inte lägga upp några bilder eftersom jag inte bett om lov men kan lägga ut en bild på tårtan iaf :)




Så här fann jag Alice igår och i den stilen fortsatte det sen hela dagen lång

Träffade Malin och Stefan oxå dom var ju med. Det var trevligt. Malin har bara fyra veckor kvar sen kommer bebis där med. Spännande värre. Mia var nog nöjd med doppresenten vi gav henne. Köpte tio olika söta sockor i en presentförpackning.



Nu blir det film!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0