Vi gör så här istället

Nu ska jag krångla till det ytterliggare. Satte ju lösenord på den här bloggen och det kändes rätt just då. Mest var det ju för att skydda vissa inlägg och det känns krångligt för då måste man radera dom sen. Jag har sen i somras en annan blogg där jag har skrivit av mig. Där stod det saker som jag aldrig skulle kunna skriva ut här. Så jag tänkte så här att där kan ni som fått lösen till den här bloggen kan läsa där om ni vill. Det kommer att vara samma lösen där som jag hade här. Jag har nu raderat inläggen från i somras för de vill jag inte att någon ska läsa. Bättre att göra så här för jag vill ha den här bloggen kvar som den är. Men det allra personligaste kan man skriva på det andra stället. Nu är jag iof en öppen människa av naturen som ni vet. Här hittar ni andra bloggen. Ni som vill läsa där får maila om ett lösenord ni med. Adressen finns i förra inlägget.

Idag är det matteplugg som gäller. Sen ikväll ska jag läsa ett arbete som vi ska opponera på, detta sker på onsdag då vi även ska redovisa vårat arbete. Imorgon börjar Alice sin inskolning på dagis och jag missar den eftersom vi ska grupparbeta i skolan från åtta på morgonen. Med lite tur kan jag vara med någon dag i veckan. På lördag är det tenta :(



Kim lagade god mat igår



Snuttgurkorna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0