Semester bokad

Den här dagen har oxå gått smärtfritt. Med det menar jag att vi haft en bra icketråkig dag. Gick ut i trädgården tidigt och barnen badade sen när regnet kom så gick vi in och såg på film. På eftermiddagen åkte vi hem till  Alex och Larsa så barnen fick leka lite och vi vuxna fick sällskapa. Alice fick åka med på fyrhjulingen (brum brum) och det gillade hon verkligen. Nu är vi hemma igen och lillan sover och snart är det Felix tur att dänga kudden.

Sen har jag äntligen bokat en semestertripp med. Det fick bli Öland. Fick tag i en stuga så dit åker vi vecka 31 och det ser jag verkligen fram emot. Ölands djurpark hade ju en hel del kul med badland, dinoland, sagoland och karuseller. Har själv varit där med det var 20 år sen haha. Det ska bli kul hur som helst, Kolmården har vi ju varit på ett antal ggr och det blir semester på det här viset.

Nu ska jag lägga Felix och sen joina Kim i soffan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0