Feelin sick

Mår inte alls bra! Har fått en sån där grej igen då jag får sjukt ont i magen, mår illa och blir alldeles matt. Orkar ingenting och kan inte äta. Låg på soffan efter att jag hämtat barnen, orkade knappt upp på benen. Tror att det har att göra med att jag haft mycket nu ett tag. Kroppen brukar säga ifrån på ett eller annat sätt. Har inte riktigt tid med det här nu dock. Har två uppgifter att skriva klart. Ska försöka fixa det imorgon. Jag kommer att må bättre efter några dagar. Det enda som kan få mig att må bra igen är att vila det vet jag redan. Ska försöka vila så mycket jag bara kan.

Ha det gott!


Kommentarer
Postat av: Anneli i Värmland

Krya på dig gumman, och ta det lugnt!



Kram



Anneli

2009-06-03 @ 09:44:07
URL: http://mediamamman-anneli.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0