Fullt hus

Har omtenta imorgon som jag måste sätta och jag behöver plugga inför den men vet inte när jag ska hinna med det. Kim har varit borta för att hugga ved i två dagar nu och idag har Felix en kompis här. Och nyss ringde en annan kompis som också ville komma hit så efter klockan två har jag fyra barn hemma. Hur ska detta gå?? Och nej jag hade inte mage att säga nej till den här killen. Men alltså ibland känner jag mig ensamstående. Jag vill verkligen inte klaga men alltså det är inte lätt att få ihop det här. Sitter ocksåoch planerar en eventuell resa till Göteborg i helgen. Det blir att hälsa på brorsan, faster, universeum, slottskogen och Liseberg. Skulle vara härligt alltså. Vi har redan bestämt att åka till Liseberg med Alex och hennes familj för tredje året i rad och då tyckte jag att vi lika gärna kunde åka dit lite tidigare och hinna med annat också.

Gårdagen var slitsam eftersom Alice mer eller mindre grät hela dagen. På kvällen smet jag iväg och åt middag på China med tre kompisar, underbart att komma hemifrån! Sitter och pluggar nu trots att det är fullt ös här hemma och det går rätt bra eftersom Alice sover. Nu sa just en av Felix kompisar " Gå och fixa mellis till oss" så nu får det bli en pause. Dom är inte blygsamma de små haha. Nä mellis var det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0