What the hell?

Vilket jäkla slut det var på Greys då! Herregud säger jag bara! Jag visste att det skulle hända något men hade ingen aning och blev så chockad så jag fick se om det på youtube. Jag har sagt det minjontals gånger förut. Men snälla ni som inte följer serien, please do! Det är så jävla bra så det finns inte. Finns knappt ord att beskriva det! Tur att fotbollen gick bra annars hade det nog blivit för mycket för lilla mig haha.

Idag har jag skrivit klart och skickat in en uppgift. Imorgon ska jag komplettera min uppsats och skicka in sen tar jag helgen. Ska tvätta och packa. Även fast vi bara ska vara borta en helg så måste man ha en hel del med sig speciellt till Alice. Vi ska ha in en vagn, madrass (luft), resesäng, gardinstänger samt packning i bilen så vi lär åka fullastade  om man säger så.

Nu ska jag plocka disk och torka lite i köket. Hatar att vakna upp till disk. Låter diskmaskinen gå varje natt.



Alice som gör sin allvarliga min. Ser nästan ut som ett helt annat barn!

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Vad söt hon är lilla gumman, jag som kollade på greys men hoppade in i duschen i slutet, nu måste du berätta vad som hände ;.)

2009-06-10 @ 22:28:09
Postat av: Tina

What? Gardinstänger?

2009-06-10 @ 23:31:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0