Glömsk, glömskare, Maria

Jag är så jävla klantig! Köpte en ögonbrynspenna förut när vi var på Maxi. Eller jag köpte inte för den låg kvar i korgen. Kom på det först nu. Det är inte första gången det händer heller, snarare tredje eller nåt. Jag som verkligen behövde ha den nu *suck*. Iof så glömde jag kvar en mascara i vagnen en gång i början innan den larmades och fick den gratis så det jämnar väl ut sig. Den gången gjorde min kompis likadant. Sminket är så smått så det glöms bort hetl enkelt.

Nä om man skulle plugga istället för att sitta här och fördriva tiden. Ska hämta barnen och sen till bokbussen. Ska ringa Kim och be honom köpa en ny penna.

Kommentarer
Postat av: jeanette

det har hänt mig med, :-) lycka till med läsandet

kramar

2009-03-24 @ 16:07:27
Postat av: Sebastian

Hej hej,



Lite utav en slump att jag hittade hit faktiskt. Såg att du gillar Uggla på hans blogg så jag tänkte att jag skulle spana in din sida.



Sebastian

2009-03-25 @ 09:38:58
URL: http://sebastiang.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0