Nakenkatt

Det var några av er som ville se Zarah, hon är ingen vacker syn längre men här kommer hon:



 
Smal va?

Det är ju så man skäms när man visar henne här. Men det var tvunget och hon kommer att bli så fin sen när pälsen växer ut igen. Har köpt en suverän kam som river av underhåret på katten, den ska vi köra stenhårt med nu. Men hon ser inte klok ut och det blev inte mycket katt kvar.

Nu är det kväll och snart är det Greys. Vi håller på och möblerar om i vardagsrummet så Kim bryter sönder tavlan som projektorn visas på. Han ska byta vägg på den och han kommer att förminska duken så bilden blir mindre. Inte helt kul men nödvändigt eftersom väggen är mindre och soffan hamnar närmare än förut. Nu är den ju 100 tum så lite mindre spelar väl ingen roll. Han får vägghänga den, men jag tror han finner en bra lösning som han alltid gör. Men ikväll blir det Greys på vanlig liten tv, mindre kul. Värdsliga problem jag har va?

Nu ska jag lägga Felix och sen fixa inför imorgon, ska till Filipstad och arbete med redovisningen.

Kommentarer
Postat av: Tina

Jag tycker att Zarah är jäkligt söt ändå med sin lilla ihoptryckta nos <3 Hon har ju lite hårsvall kvar iallafall ;)



Lycka till imorgon vännen min, nu är det bara 4 minuter kvar till Greys.



Kram!

2009-03-18 @ 20:57:21
Postat av: Jenny

vad söt hon är! det korta håret som är kvar på ryggen ser superlent ut. det kommer nog bli jätte bra när det växer ut igen. och nu kan hon väl andas som hons ska också? :P lite läskiga ögon på första bilden.

2009-03-19 @ 10:20:54
URL: http://bernadine.blogg.se/
Postat av: Bea

HaHa vad go ^^ hon ser ut som ett lejon eller möjligtvis en pudel nu. Jag antar att hon tkr att det är jättegött?

KRAM

2009-03-19 @ 18:05:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0