Redovisning imorgon, men sen jäklar är det helg!

Snabb uppdatering: Det är bättre med ryggen, dagarna går bra men under nätterna och på mornarna är det inte roligt. Då värker det utav bara helvete faktiskt. Idag har jag spenderat dagen hemma hos Anette i Filipstad, vi arbetade med våran redovisning, vi gjorde en powerpointspresentation. Det mesta är klart men vi ska ses imorgon och fixa det sista. Måste bla ha litteraturhänvisning. Men det känns okej, det kommer nog gå bra. Nu är jag rätt seg, men eftersom vi möblerar om i vardagsrummet så måste jag ställa in alla glas i vitrinskåpet innan Alice vaknar imorgon, för då är det kört :) sen ska jag sätta mig i sängen och läsa en timme eller två. Tenta på torsdag!

Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0