Utbränd hjärna

Imorgon är det dags för den stora tentan. Men jag är inte helt klar med all läsning än så jag åker in redan 6.30 imorgon och kommer hem runt åtta nio på kvällen, kanske sju om jag har tur. Låång dag! Dagen efter åker vi så det blir stressigt värre på morgonen när barnen ska iväg. Till en annan sak jag är så jäkla disträ numera. Jag har läst för mycket och har för mycket i huvudet så jag funkar inte längre. Tappar bort saker, glömmer bort saker idag letade jag efter mitt kårkort hur länge som helst, vände upp och ner på huset innan jag hittade det. Och sen skulle jag ha tvättat idag, alla mina byxor är skitiga och då menar jag skitiga från ridhus och skitväder. Men jag glömde bort det så nu har jag inga rena inför imorgon. Sitter och läser hela dagarna så jag glömmer bort allt annat. Snacks till tentan har jag inte heller köpt, får köpa dyrt i Gläntan imorgon. Jag är en slarver, en sunkig sådan. Enda stora pausen jag tog idag var när jag bakade pizza.

Nu ska jag lägga mig, behöver lite krafter inför morgondagen. Wish me luck!

Dagens njutning bestod av Greys och det här:



Kommentarer
Postat av: Jenny

LYCKA TILL!!! hoppas det går/gick bra. kram

2009-03-26 @ 13:01:20
URL: http://bernadine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0