Ullevi here we come!

Vilken dag! Efter att jag hade tagit upp barnen och gett dom frukost så loggade jag in på ticnet.se Var ju biljettsläpp imorse klockan nio. Kastades ut runt 8.54 och fick logga in igen och här började kön. Och i kön satt jag i 2,5 timmar ungefär. Stod hela tiden att jag hade mer än 15 minuters väntetid, sen blev det tio, sen fem and so on. När jag väl kom in var klockan runt 11.30 och jag hade redan hunnit med att ge barnen lunch och lägga Alice. Men när jag väl kom in fick jag först inte tag i några biljetter. Vilken sektion jag än valde sa sa den null! Trots att jag valde extrakonserten som snart sattes in. Jag klickade och klickade men det fanns inga alls. Efter att ha åkt ut och fått köa en stund till (tänkte inte ge upp i första taget) så kom jag in och klickade för tjugonde gången i översta rutan för att kolla (på dyraste alternativet) så hamnade jag i kö igen. Sen efter en stund så kom jag in och då hade två platser reserverats för mig på bästa plats så det var bara att betala och se glad ut. Det blev ett dyrt kalas det gick på 2400 alltså 1200 per biljett! Dyrare kunde det inte bli, men inte bättre platser heller, vi sitter brevid scenen, på sidan! Det blev lite dyrare än jag tänkt mig men vad gör det? Kommer bli så jäkla kul! Jag sa det till Linda som ska med att sist när vi var på U2 (sommaren 05) så betalade vi 1000 kronor för de sämsta platserna ever och den här gången får vi betala 200 mer och får dom bästa ever. Så jag gjorde allt en bra affär ändå! Är så jävla nöjd, det var värt tre timmar framför datorn!! Nu ska jag på två konserter i sommar med typ 20 dagars mellanrum, me like!

Efter allt det här så bjöd jag hit Alex med barn så de kom hit och lekte lite och jag slängde ihop en sockerkaka till killarna. Felix kompis Isak kom oxå förbi  så det var full fräs här med fem barn i huset. Sen har jag dammsugit och moppat och bakat äppelpaj. Kim lagade maten igen och idag blev det indisk kycklinggryta. Kim är bra att ha han ♥

Nu blir det Let´s dance!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Vad roligt! =)

2009-03-14 @ 09:34:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0