Like a roller coaster

Idag har det gått bättre med pluggandet. Jag har haft en bra dag, har svarat på en del frågor och haft mer flyt. Har kunnat njuta av barnen men ändå hunnit med en del plugg så idag känns det mycket bättre. Så där är det ofta, om man har en skitdag ena dan så blir nästa dag helt fab och tur är väl det. Men som sagt dagen har i stort sett bara handlat om plugg. Men jag har som sagt även gullat med barnen, söta rara små barn. Felix som är så stor och klok och som så gärna vill bestämma allt själv. Och lilla Alice, som låtsaspratar i telefon, pekar ut allas näsor och ögon och säger vad det heter och som trycker pip i allas navlar. Tjejen som älskar grönsaker och tigger allt som mamma äter. Hon kommer nog att bli vegetarian hon också haha. Underbara små trollungar. Och Kimpa som mixade ihop världens godaste smoothie till mig ikväll, underbara du!

Morgondagen kommer att tillbringas läsande, dagen- innan- tenta- läsning liksom. Skrik och panik! Sen är det brukarrådsmöte på kvällen. Annars bjuder veckan på Uppsala på torsdag (det ska regna) och hem till Sofia på middag och umgänge på lördag. Måste få tag i en barnvakt bara eftersom Kim också ska bort på lördag, men det får lösa sig på nåt vis. Sen ska jag försöka klämma in annat pluggande oxå, har en del att göra som sagt.

Nu ska jag skaka välling till lillan och gå och lägga mig och sova!

Kommentarer
Postat av: merna

hej, fin blogg du har.

släng gärna in en kommentar i min blogg också :)

2009-05-04 @ 19:15:05
URL: http://mernakryo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0