Nä inte denna gången heller

Det var antagligen ingen magsjuka Alice hade. Vi tyckte att hon verkade oförskämt pigg hela tiden och idag försökte hon bajsa. Och jag säger då det. Vi fick laxera stackaren två gånger för att det skulle komma ut. Så hårt har jag aldrig sett poopet vara förut. Jag fick inte ut det trots diverse försök som jag nog inte ens ska skriva här. Påminde om en förlossning och jag tänkte att det här går inte vägen utan att lillan går sönder. Till slut fick vi ordning på det hela och allt kom ut. Antagligen därför hon kräktes och jag trodde det var magsjuka eftersom hon kräktes på kvällen en massa. Jag har pratat med dagis och hon och Felix får komma dit imorgon. Jag ska till skolan för opponering och utvärdering.

Annars har det varit en lugn dag. Åkte och handlade lite och sen hem till Alex med familj. De har just kommit hem från sin utlandssemester och vi var där och lämnade nyckeln och tjatatde lite. De hade köpt med sig en massa godis och en jättefin ljuslykta som tack. Dom är så snälla! Lyfte upp en av kattbebisarna och kära nån vilka små hjärtan. Så jäkla söta. Kim tog kort på dom. Dom är helt ljuvliga faktiskt.

Nu ska jag förbereda inför imorgon och sätta igång projjan, snart är det GREYS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0