Spotify

Idag har jag skrivit lite sen fick Kim åka till svärfar för att hjälpa till med bryggan. Och han skulle ta med Alice men det sa jag att han slapp. Hon är underbar men det blev inget uppsatsskrivande. Felix har haft ett rejält utbrott som vanligt. Älska mig som mest när jag förtjänar det som minst stämmer verkligen in här. Man måste vara stark när han blir så där arg, jag försöker och försöker men idag skulle han slå mig med knytnävarna ett par gånger och då är det svårt att hålla tillbaka kan jag lova. Men jag fick allt under kontroll tillslut men det tar på krafterna vill jag lova. Nu ligger de små terroristerna! Kim var hos katterna förut och de små hade öppnat ögonen, så jäkla gulliga är dom!

Jag har kommit över Spotify gratis och kan tipsa er andra om hur man gör om  ni vill? Orkar inte dra det här men om ni hör av er via kommentar här eller mail till [email protected]. så ska jag hjälpa er. Använder det nu och fan va bra det är! Annat än att streama via Youtube om man säger så :)

Nu blir det The holiday, jag älskar den! Jude Law är bland det hetaste som finns!


Kommentarer
Postat av: mitha

hihi



jag vill veeeeeeeeta=)



kramar

2009-06-02 @ 09:13:53
URL: http://www.himmelohelvete.se/wp

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0