Kryssningen i bilder

Idag är det full rulle som gäller. Sitter och ska skriva uppsats och har äntligen kommit på vad jag ska skriva om. Det kom som en blixt från klar himmel igår när jag skulle gå och lägga mig. Imorgon ska jag iväg och intervjua en pedagog om det hela. Idag ska jag skriva intervjufrågor och städa huset för nu är det alldeles för skitigt här hemma, ja det är så man skäms! Skulle ha lagt in bilder igår men kom hem klockan åtta på kvällen och då blev det mat och Prison break så det hanns inte med.
























Disco Kjell filmas






















Kommentarer
Postat av: Marie

Ni såg att ha haft det härligt, gött väder i alla fall :) Vad blev det du ska skriva om nu då? nyfiken :) Jag håller på för fullt jag med, vill bara bli klar nu! Lycka till. Kram

2009-05-19 @ 11:33:33
URL: http://majjsan87.blogg.se/
Postat av: A-K

Hej!

Ohh blir ni tv-kändisar snart? Hälsa Lail och fråga om hon skötte sig på båten =)

Kram

2009-05-19 @ 18:32:02
Postat av: c

haha kortet på dig och mig när jag håller i kameran- jag ser ut som en apa! annars är jag självklart en fotolover! kram

2009-05-19 @ 23:28:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0