I wake up lonely, there´s air of silence, in the bedroom and all around

Idag blev jag matt när jag var ute på dagisgården. Kände så där som jag kan känna ibland, matt, yr och trött. Trodde ett tag att jag kanske skulle behöva åka hem men gick in och satte mig och härdade ut och sen kunde jag överleva eftermiddagen. Efter lunchen lade jag mig ner på soffan och vilade en kvart och det hjälpte faktiskt. Bara det att ta det lugnt en stund mitt på dagen gör så mycket för orken.

När jag jobbat klart ringde jag Alex och tjatade lite. Vi hinner inte höras så mycket nu när jag är borta hela dagarna. Kvällarna går ju av sig själv och man hinner knappt ringa nån. Vi pratade ett tag. När jag kom ner till stan gick jag till godislagret. Fick den idén mitt på dagen när jag kände hur sötsugen jag var. Knallade dit innan Kim hann hämta mig. Han är inte alltid för sånt här med att handla godis. Han är lika förtjust i godis som mig men tycker det är onödigt att okynnesäta mitt i veckan. Men jag var ju tvungen att avslöja vart jag befann mig eftersom han skulle hämta mig. Skickade ett sms och skrev att han skulle hämta mig på godislagret. Fick snabbt ett skrattsms tillbaka. Sen ringde han upp och sa att han oxå ville vara med och plocka.  Så han anslöt och sen plockade vi åt helvete för mycket snask, men vadå det är ju snart helg!

När vi kom hem värmde vi på gårdagens rester eftersom Felix skulle iväg på fotboll. Han har varit snorig i två dagar nu och såg inge pigg ut. Jag sa till Kim att han såg konstig, ja sjuk ut på ögonen. Tog febern på honom och visst hade han feber lillen. Så nu är han sjuk igen. Hans andra gång på två veckor eller nåt. Samma sak med Kim det tog om på han med en gång till så han var dålig två helger i rad. Jag och Alice har klarat oss.

Imorgon ska jag till praktiken igen, Kim och barnen är lediga vilket passar väldigt bra nu. Planerna för helgen är barnkalas på söndag om alla är friska. Kim ska väl jobba med ved och vagn kan jag tro. Har även äntligen fått en operationstid för Felix. Blir i november, skulle egentligen ha skett innan juni var slut. Vi ska infinna oss i Karlstad 6.45 på morgonen och då ska pojken vara nyduschad. Vilket innebär att vi får gå upp redan vid fem, härligt! Men det ska bli skönt att få det överstökat. Felix har pratat om det här länge nu, eftersom vi trodde att det skulle ske i somras så har han ju vetat om detta ett tag.

Nu ska jag ta med godisskålen och joina Kim i soffan ett slag. Han ser på film och jag sitter väl med en kvart eller nåt tills jag blir för trött för att hålla ögonen vakna.

Ha det gott!

Kommentarer
Postat av: Tezz

Jaha ja du vågar dig dit då jag gått hem.HAHA.

Å du,du ska inte "klaga" på att äta godis mitt i veckan,vad tror du jag gör???

VARJE DAG!!!

Socker-beroende??NÄ DÅ! =)



Kul och se dig igår,hoppas det blir snart igen.

KRAM

2009-10-15 @ 21:29:55
Postat av: jeanette

någon har lyssnat på Roxette:-)

du får ta det lugnt nu, hoppas att dom 2 blir friska snart. kramar på er.

2009-10-16 @ 08:39:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0