And it feels like I´m naked in front of a crowd

Kom just hem från dagis, fick bara med mig ett barn hem. Felix följde med bästa kompisen istället. Alice leker med Dutchess och älskling och Lukas sover i sin vagn. Jag har massvis att göra. Ska vika tvätt, säda och plocka inför morgondagen. Tina kommer hit och ska sova över så det behöver saneras från katthår, flickan är nämnligen allergisk. Hon kommer att ta hand om Felix och Alice och det är verkligen snällt av henne att ställa upp. Jag behövde inte ens fråga henne utan hon anmälde sig frivilligt. Såna bra vänner har jag! Vi åker mot Stockholm mitt på dagen skulle jag tro. Jag såg fram emot att umgås med Kim lite, nu ser det ut som att han kanske stannar kvar i Sthlm hela helgen, eller alternativt åker ner dit nästa. Tji fick jag kan man väl säga. Men jag är van vid att vara ensam med barnen. De håller mig i schack och jag får nåt att göra under dagarna. Man kan ju lätt fylla en dag med enbart rutiner. Speciellt med tanke på att det ska ätas både frukost, lunch, mellis och middag. Nu på förmiddagen har jag varit hemma med Lukas. Har iof tvättat en massa men inget annat. Skippade lunchen och åt jordnötter och citronlakritsglass, ja ni hör ju! Ingen ordning på torpet när jag är själv hemma.

Tror jag ber Kimpa köpa med pizza hem till middag idag. Skulle egentligen ha lagat en kycklinggryta men det slipper jag gärna. Finns risk att jag inte hinner med det jag ska annars. Sen ska jag skriva en lathund och duscha och bada alla tre ungarna.

Ha en trevlig Valborg nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0