I can be so mean when I wanna be

Har tänkt på det här med mamma/pappabloggar. Läser Alex Schulmans blogg regelbundet. Och vissa av kommentarerna han får är ju helt sanslösa. De påpekar allt som han gör fel. Charlie har vit jacka i sandlådan och hon har nappen med sig den behövs ju inte. Hon kan frysa ihjäl om han tvättar hennes ansikte innan de går ut and it goes on and on. Vilka tror de här människorna att de är? Är det för att han är känd som de sätter åt honom extra hårt? Folk med åsikter finns det överallt men borde man inte lita på att de flesta folk själva kan ta hand om sina barn efter bästa förmåga. Och viss saker måste man låta glida. Sjävklart kan man ha åsikter det har ju jag med. Men inte säger jag det till mina kompisar, vissa saker håller man inom sig om det inte är uppenbart knasiga saker som barnen far illa av. Man gör sitt bästa som förälder men alla tycker olika såklart men nog fan gör man så gott man kan. Med uppfostran, kläder, mat mm. Jag är glad att mina läsare inte är några grillare, då hade det varit kört för mig (trots att jag gör så gott jag kan).

Solen skiner idag med, underbart! Och Grey´s i lådan. Är riktigt sugen på att dra ett avsnitt innan jag hämtar Alice. Och mötet igår kan jag inte skriva nåt om men OJ säger jag. Fighting going on. Ni som har NKP har kanske läst om bråken här nere. Jisses säger jag bara. Här hemma hade det gått bra. Kim hade det nog hett om öronen ett tag men det var väl bra det. Han är världens bästa pappa som tur är.

Nu blir det Greys och kanske lunch. Får jag välja ett av alternativen så vet jag vad det blir.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0