Ich bin nur etwas müde

Ska snart gå och lägga mig men tänkte plita ner några rader först. Finns förvisso inget att skriva om, men jag försöker ändå. Helgen har varit lugn. Har varit ensam med barnen. Skulle ha följt med Kim igår men stannade hemma eftersom två av Felix kompisar kom hit och ville leka. Idag har jag varit på brukarrådsmöte på dagis och sen hem och åt mat som jag lagat innan jag begav mig iväg.

Imorgon har Felix med sig en kompis efter skolan och jag ska ta en promenad med Alex samt hämta ut lite kläder som jag beställt. Hinner jag ska jag även hälsa på Nina en sväng. Hon och hennes familj har flyttat till Bäckislava, sånt gillar vi!

Ja ni hör ju själv hur mycket som händer eller inte haha. Njuter av barnen mest hela dagarna. Har oxå en fundering som gör mig orolig, men om det vill jag icke yppa ett ord. Man ska inte måla fan på väggen som dom säger och det har dom rätt i.

Börjar bli dags att träffa tjejerna igen! Det ska jag styra upp snart, typ i morgon. Planerar även lite för huset och en tripp till Göteborg i maj. Det det lite mer framöver. Kalas för Felix, Liseberg, dop av Elton, Däldenäs, skolavslutning, dop av Lukas. Okej nu går jag kanske händelserna i förväg men man måste ha nåt att se fram emot right!?

Kommentarer
Postat av: Jenny

Man blir ju inte ett dugg nyfiken :P

2010-04-27 @ 15:48:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0