Kim är far till alla barnen

Igår var vi och skrev på faderskapspapper för Lukas. Snubben hade tagit ut en period på 4-5 veckor då han räknat ut att Lukas kunde ha blivit till. Han frågade sen om vi varit tillsammans under den här tidsperioden på det sättet så att ett barn kunde bli till. Ja det försäkrade vi honom om att vi hade. Vi berättade oxå att vi varit sambos sen december 00 och att alla tre barn var våra gemensamma. Vi sade oxå att vi ville ha gemensam vårdnad eftersom han ställde frågan (kunde han väl räkna ut själv). Nästa gång kanske vi var gifta sa han, då skulle vi slippa allt det här. Kim sa att då kanske vi är gifta ja. Sen ångrade han sig nog och sa att det nog inte skulle bli nån nästa gång. Va roligt det hade varit och sagt att åh fan det var då jag bodde i Spanien en månad eller nåt. Eller kanske inte men det känns lite löjligt att svara på dessa självklara frågor. Men Sverige är ett blankettsamhälle och det måste ju göras. Skojade med Kim och påtalade att jag var på en Ålandskryss med mina tjejer i maj förra året. Nej då att Lukas är Kimpas ser väl alla?

Idag har vi varit på en husvisning. Vi är väldigt sugna, men får se vart det slutar. Vi har ju redan ett hus som ni vet. Mäklaren kan tänka sig att komma hit och kolla på vårat hus för det måste ju säljas. Ja vi får se vad som händer och jag lovar att uppdatera er om läget.

Funderar på att följa med några tjejkompisar ut och äta. Vore skönt att komma hemifrån lite. Får se vad som sker.

Trevlig helg på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0