Lämnar hemmet

Jag ska ut och äta med några tjejkompisar idag och det är fantastiskt! Känns som att jag lever i en kokong och det enda som existerar är barn och hushållsarbete. Jag älskar att vara med mina barn men jag behöver mer! Och efter en dag med blöjbyten, kladd och konflikter vad passar då bättre än att träffa några vänner och babbla lite? Det är bland det bästa jag vet!

Kim är borta i vanlig ordning så nu ska jag köra ett race här hemma med alla barnen innan jag åker. Felix har varit på bowlingkalas så han är mer än nöjd. Känner mig trött eftersom Lukas höll oss vakna inatt. Han hade väldigt ont i magen och jag och Kim turades om att puffa i rumpan och trösta honom. Får hoppas att han mår bättre inatt. Nu ger han hals inne i sovrummet så jag ska gå och ta honom.

Ha det gott!

Kommentarer
Postat av: Anneli

Vår lille Lucas har oxå problem med magen. Han har fått resulax utskrivet, det är ett lavemang, jättebra! Inget farligt heller, det är ren sorbitol.



Finns receptfritt att köpa oxå, provade på inrådan från BVC. Testa ni oxå.



Kram

2010-04-17 @ 18:42:50
Postat av: Maria

Anneli: Ja precis det är väldigt bra. Använder resulax flitigt till Alice och gjorde även med Felix. Lukas har dock bara gaser och knip eftersom han bara ammas. Men han lär säkert få resulax han med när han blir äldre. Magbarn- jo tack!

2010-04-18 @ 09:37:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0