Måndag

Vilket underbart väder vi har fått! Här hemma är det lugnt. Alice ser på Baloo, Felix är hos en kompis och Lukas sover i sin säng. De två minsta är förkylda. Lukas verkar åka på allt som barnen har, vilket är lite oroande. De andra har ju killerimmunförsvar ja jag och Kim med. Han snorar inte men det hörs att han är tät och rosslig lillen. Gav honom några näsdroppar förut.

Älsklingen ska till Karlstad efter jobbet så idag är det jag och barnen hela dagen och hela kvällen med antar jag. Imorgon ska jag iväg på möte med skolstyrelsen så då är det Kim som är hemma själv med alla tre. Det är lite hektiskt på kvällarna när alla ska läggas. Funderar på om han ska få köpa hem en tetra med färdig ersättning ifall han ska lägga Lukas för kvällen imorgon. Vi får nog in en beställning med New body oxå så mötet tar nog sin tid. Kan ju pumpa med men det är ett sånt jobb och kladd tycker jag. Får mata honom med det ikväll med och se om han tar flaskan, men det gör han nog.

Annars är det lugnt, händer inte mycket som ni vet. Kim har dragit igång med husvagnen och trädgården så han lär jag inte se mycket av framöver. Igår var han hos svärfar och jobbade med vagnen, sen kom han hem och rensade rabatter och flyttade runt på jord och fixade. Våren är härlig men den innefattar ju en massa jobb speciellt när man har hus.




mys med Fleeze


Ger lillebror nappen


Att spana in mobilen gillar vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0