Balsam för själen

Om jag sa att jag kände mig lite nere för ett par dagar sen känns det mycket bättre nu. Jag har gjort något som gör gott för själen. Jag har umgåtts med en massa fina människor. Det gör mig gott. Jag älskar det och sen klarar jag vad som helst som mamma (så känns det iaf). Jenny var här i söndags, sen Mia i tisdags och idag var jag hemma hos Linda och träffade henne och Charlie och deras söner. Åkte in till BVC med Lukas. Han fick sprutor och sen var det läkarundersökning. Nu vägde han 9910 g och var 71 cm. Han har numera växt ikapp de andra två. Alice leder fortfarande ligan haha.

Efter BVC så åkte vi upp till Linda, Charlie och Elton kom dit dom med. Linda hade lagat en jättegod soppa, ugnsbakat bröd och en underbar gotteungspannkaka ala Linda. Så vi satt och åt gott och umgicks. Det är verkligen balsam för själen att träffa mina tjejer. Jag måste skryta över henne lite mer. Linda har renoverat hemma, hon har målat och tapetserat och fixat nya möbler. Och det blev så fint! Hon är så duktig och jag är så otroligt stolt över henne så jag känner för att fälla en tår eller två. Fina, underbara Linda ♥

Sent igår kväll bokade jag en Ålandskryss till mig och fyra av mina fina. Det ska bli härligt att komma hemifrån lite. Bara umgås och äta och dricka gott, awesome!

Nu ska jag pallra mig till dagis och hämta hem mina små troll ♥

Kommentarer
Postat av: lail

Åh vännen vilka fina ord du skänker =)... Det var jättemysigt att ni var o hälsade på! Enkelt men naggande trevlish!! sånt borde vi göra oftare. ha nu en fin kväll,du o lilla goa familjen. Kram

2010-08-19 @ 17:13:59
Postat av: Marie

Oj vilken stor kille du/ni har :) Va mysigt. Selma var också på den kontrollen nyss, men ho vägde 7110 g och var 66 lång :) Vi måste ses framöver nu med våra små, det var så länge sen. Kram

2010-08-19 @ 21:27:40
URL: http://majjsan87.blogg.se/
Postat av: Maria

Lail: Ja oftare ja, det skriver jag under på!



Marie: Haha ja han är en stor kille. Alla min barn har varit redigt stora barn som bebisar. Ja det vore jättekul att ses! Det tycker jag att vi ska göra.

2010-08-20 @ 10:15:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0