Slappis

Nu ska jag lata mig riktigt ordentligt. Jag ska lägga mig på soffan och vila en halvtimme eller så. (spotify)Rena jäkla lyxen! Gillar inte att sova på dagarna men ska faktiskt passa på. Har gått en långpromenad idag, skönt men fick ont i hälen i vanlig ordning. Gick i tofflor vilket resulterade i ett par vattenblåsor men vad för väl det?

Ikväll är det tacokväll hos Charlie. Äntiligen något att se fram emot!




Alice kråmar sig framför spegeln. Blir massa Alice nu för jag tycker att hon är så jäkla söt i uppsatt hår


Och ja det blir snart en tutteraid här hemma. Hon vill ha den jämt och vi har slappat till oss på semestern tyvärr.




Visst är Cocos söt!?

Testar och går runt med stegräknare idag. Ska bli spännande att se hur många steg jag kommer upp i.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0