Alice 3 år!

Ja magsjukan igen då. Förlåt att jag tjatar. Vi blev riktigt dåliga igår. Jag kände mig illamående runt fyratiden. Kräktes första gången när Kim kom innanför dörren. Kim blev dålig strax efter. Gick och la oss när vi lagt Felix. Men vi sov inte mycket alls. Vi tog en varsin toalett resten av natten. Det här är det värsta jag varit med om på sju år (i magsjukeväg alltså). Fy fan va risiga vi var. Kändes som en nära döden upplevelse faktiskt. Efter ett tag blev jag sugen på saft och gick upp och drack ett glas i timmen. Saft vilken underbar uppfinning! Klockan ringde halv sju imorse då hade vi nyss somnat. Felix skulle till skolan. Idag har båda två hög feber. Tempade 39,3 förut och det känns som att huvudet ska sprängas. Vi turas om att vila här hemma. Inte lätt att sova när man har två barn hemma, nu tre. Felix kom hem från skolan och ville så gärna leka med en kompis som han nästan aldrig leker med. Han blev så besviken när jag sa att det inte gick. Man får verkligen hålla sig undan. Han vill så gärna till fritids med och Alice till dagis. De har inte varit där på en vecka stackarna.

Idag är det Alice födelsedag. Lagom kul! Hennes paket ligger på Nyvalls eftersom leveransen blev försenad. Ett paket finns hemma. Ska be mamma hämta det sen. Lite tårta ska dom få oxå barnen. Har fått ställa in två kalas med familjerna nu pga av det här skiten. 7:e dagen nu med skiten. Men det tar vi igen på söndag med buller och bång! Det är tur att hon inte fattar så mycket av det här med att hon fyller. Men hon säger att hon är tre år nu. Sen säger hon att hon ska få paket, ballonger och tårta idag ♥

Nu ska jag ge mig, det är jobbigt att skriva. Gnäll gnäll!

Kommentarer
Postat av: Virrpannan

fy era stackare, jobbigt o bli sjuka båda två också=(



hoppas verkligen det är över nu o att ni aldrig nånsin blir magsjuka igen!



kram på avstånd!

2010-12-07 @ 14:03:00
URL: http://www.virrpanna.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0