Smyckesparty

Bra dag idag! Gick upp med familjen och åt frukost. Sen åkte jag och handlade och sen till Emelies smyckesparty. Det fanns en massa fint och jag ska beställa sen när bebisen kommit tänkte jag. Vet på ett ungefär vad jag vill ha. Kolla in hennes sida här.

Efter partyt skjutsade Linda mig och Charlie till Träslottet där vi köpte med oss lunch och gick upp till Charlie och åt. Känns som att jag blivit stammis där sista tiden. Blev en sallad idag med, äta bör man. L och N var där så det var trevligt inte varje dag man träffar L. Kimpa kom och hämtade mig och här hemma fanns svärmor på besök. Så det blev fika och lite middag på kvällen. Sen skulle barn duschas, kramas med och läggas. Nu är det lugna gatan här hemma. Ska puffa näsan, ta en kvällsmacka och se på tv tror jag bestämt.

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hos mig får du så gärna vara stammis!

2010-02-01 @ 11:51:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0