I love the way you lie

Idag har vi varit i Mariebergsskogen. Men det kan inte vara menat att vi ska åka dit. Sist vi var där så var hela parken abbonerad och idag stängde den redan vid tre. Det var konsert med Sven-Ingvars, vad är oddsen? Men vi hann med en del ändå. Lekte, fikade, tittade på djuren och tog en tur i Conrad Höök. Åkte vidare till Max och käkade sen hem och tog ett dopp i poolen och matade och nattade ungarna. Lukas skrek återigen. Han är så snäll på dagarna, finner sig i alla situationer ja han är verkligen världens bästa lilla bebis ända till det är dags att sova för natten. Han måste ju få visa att han lever han med, men så typiskt när de andra två tystnad och somnat. Barnen är fantastiska men man är trött på kvällarna. Nästan så att man behöver semester från semestern faktiskt. Och alla rutiner är fucked up, jag som är så rutinbunden annars. Jag vet att det ser illa ut att klaga, jag älskar mina barn. Men en aktivitet utan dom hängandes i benen, skrikandes i örat hade varit skönt. Vi har alltid barnen omkring oss. Felix har sen han föddes endast sovit borta ett fåtal ggr. En natt hos mormor (Alice förlossning), två nätter hos farfar (fest och Liseberg), en natt hos Larssons (kryssning) och en helg hos farmor bara för att de ville det. Den helgen var jag ute på exkursion. Vill bara påvisa att vi alltid har barnen hos oss, aldrig att vi lämnar bort dom förutom när det verkligen är nödvändigt. Jag vill inte lämna bort dem heller men en helg på hotell bara jag och Kim hade varit nåt att hänga i granen det må jag säga. Älskade små fisungar!

Nu ska jag njuta av tystnaden. Blir nog Rome och en kvällsmacka. Ska bara hämta in min vackra man först. Han har dragit sig ut till garaget och vagnen i vanlig ordning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0