Slutet av veckan

Känner att det är dags för en litan uppdatering, har iof inte så mycket att uppdatera er med men ändå. Ska försöka, en gör så gött en kan. Har varit i Gottbol och badat och det är lätt Kristinehamns kommuns bästa badstrand, 26 grader i vattnet, men nu är det väl varmt överallt. Kims mamma, syster, bror och Dennis kom ner och badade dom oxå, mycket trevligt. Felix har lärt sig att cykla. Väldigt sent jag vet, han har varit på g förut men inte riktigt vågat släppa taget och få till det där med balansen sen har han varit totalt ointresserad och vi har låtit honom vara. Men så kom hans kompis Oliwer hit här om dagen för att visa att han lärt sig cykla. Felix blev så inspirerad att han tog fram cykeln och lärde sig på en gång. Nu gör han inget annat och han är så lycklig. Att cykla är ju det bästa som finns!

Igår var jag en snäll dotter och bjöd min mamma på mat här hemma. Min mamma är en av de bästa som finns. Finns inget hon inte gör för mig och brorsan och våra familjer. Idag har vi haft besök av svärfar och svägerskan med pojkvän en snabbis. Sen har vi varit i Karlskoga på Maxi och ÖB. As we speak så håller vi på och lastar vagnen för en liten tripp. Åker snett neråt i landet, öster alltså. Får se hur länge vi blir borta och vad vi hittar på. Ska bli skönt att komma iväg lite.




Sugen på att sno Bamse från en vagn






Kommentarer
Postat av: Jenny

Fina bilder som vanligt :) Tack för senast, det var trevligt. Hoppas vi inte sinkade er. Hoppas verkligen ni får en trevlig tripp med husvagnen nu. Du lägger väl in en sammanfattning och bilder här sen va? Kram

2010-07-19 @ 21:49:19
Postat av: Maria

Tack själv! Klart det kommer bilder och sammanfattning sen, det kan du lita på. Ha det så gott nu!

2010-07-20 @ 07:15:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0