Bakning pågår

Idag har jag bakat. Har knappt varit utanför dörren. Hemskt! När det är sånt här underbart väder så ska man ju inte vara inne. Ska ge barnen mellanmål och så drar vi ut sen. Vädret är ju kanon som sagt. Annars är det väldigt lugnt här hemma. Barnen kom nyss hem så nu myser vi lite tillsammans. Började med att ta oss en varsin isglass.

Zarah är helt klart med bebisar. Magen växer och hon går runt och bäddar här hemma. Ska inreda en kartong till henne så hon har sen när det är dags. Hon är inte speciellt tjock än men man vet ju ändå inte när bebisarna kommer men jag skulle tippa på att dom är här om två veckor kanske mindre eftersom hon börjat bädda. Men kan lika gärna vara en månad kvar men jag tror snarare på två veckor eftersom hon har bäddat i några dagar nu.

Har bestämt faddrar till Lukas oxå. Det blir två av mina närmaste vänner. Jag har baserat det på att dom här tjejerna verkligen bryr sig om mina barn. Alla mina vänner är fina och underbara människor men man kan ju inte ta allihop.




Kommentarer
Postat av: Jeanette

åhh gud så gott!!! dom ser jag fram emot :-P

2010-06-16 @ 15:03:57
Postat av: Anneli

Vad du är duktig på att baka! Lycka till med dopet!



Kram



Anneli

2010-06-16 @ 18:12:25
Postat av: Tina

Men guuuuud vad duktig du är! Du kan ju för fanken öppna ett bageri =) Jag skulle definitivt gå dit och handla =)

Kram på er <3

2010-06-16 @ 20:31:48
Postat av: Maria

Jeanette: Va bra, hoppas det smakar :)



Anneli: Tack så mycket vännen! Hoppas allt är bra med er och att ni får en härlig sommar.



Tina: Haha tack! Ja bageri skulle kanske funka. Jag och Linda borde gå ihop hon fixar käket och jag bakar. Vore nåt va?!

2010-06-17 @ 09:27:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0