Socialt monster

Sitter och väntar på att Tina ska komma och hälsa på. Hon har med sig lunch! Förstå lyckan! Slippa laga mat själv och få besök, sällskap! Underbart! Jag är för social för att vara mammaledig det är helt klart det. Har även gått en långpromenad med Alex idag, underbart det med.

Nu ska jag måla fransarna lite och invänta maten....eh jag menar sällskapet :)

Gårdagens kalas hos mamma var väldigt lyckat. God mat, tårta och sällskap. Vi fick dock bryta upp tidigt eftersom barnen behövde åka hem och sova.

Kommentarer
Postat av: Sara & Tyra

Visst är det härligt att slippa laga mat själv o dessutom smakar allt så mkt bättre om nån annan gör den;) Jag är så sjukt lat gällande matlagning. slipper jag är jag världens gladaste

2010-04-01 @ 12:53:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0