The games we play

Idag är det en vanlig söndag. Med andra ord rätt så segt! Kim har varit i Karlstad och handlat och nu är han uppe på taket. Felix leker med en kompis och de andra två är här hos mig. Jag fryser så jag tror jag ska avlida men jag sover som en prinsessa. Det är helt fantastiskt att ha en säng igen! Och den är så fin så jag är mycket nöjd. Blev mindre nöjd i fredags när Sauk röstades ut ur Let´s dance. Blir irriterad på alla nötter som röstar. Okej Willy kanske är en kul gubbe, men det är faktiskt en tävling det här. Så typiskt oss svenskar, en jöns ska gå vidare. Inte nån som kan dansa och tror på sig själv för det ska man ju inte göra i det här jantelagenlandet. Sauk var min favorit och jag hade velat se honom i en final.

Idag har jag fått ett glädjande besked och gläds åt en av mina nära. Det ska man göra! Jag lever genom min familj och mina vänner, är dom lyckliga är jag lycklig och tvärtom. Livet är fantastiskt! Och jag är sugen på att köpa ett hus på 12 rum och kök och skaffa ett par kids till. Fast å andra sidan så är tre barn precis vad jag klarar av. Men barn är underbara!

Nu ska jag mata lillprinsen sen blir det till att baka en äppelpaj tror jag bestämt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0